achtergrond

zondag 21 februari 2010

It's almost spring........


En dan moet je aan de slag, in de tuin. Ik zit nu een paar weken op dit blog en ik vind het heel erg leuk. Ik weet nog niet hoe alles werkt met die challenges en zo maar dat komt nog wel. Leuk dat ik al volgers heb, ik voel me vereerd. Ik kijk zelf ook veel bij anderen. Toch probeer ik het weer op mijn eigen manier te doen. Dit keer een voorjaarskaart met een stempel van magnolia, ze blijven heerlijk om mee te werken. Met de cricut en cartridge walk in my garden. Papier van sassefras en K & company. Ik heb de kaart iets groter gemaakt zodat ik iets meer ruimte had. 15 cm breed bij 29.5 cm lang. Afgewerkt met brads en lint en kralen.

2 opmerkingen:

  1. Je hebt weer een schitterend kaartje gemaakt Jennie!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jennie, ik ben erg blij met je hoor! Je maakt hele leuke en mooi kaartjes, ook deze is weer prachtig. Veel succes op de blog!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen