achtergrond

dinsdag 16 november 2010

Christmas Sleigh...........

Goedemorgen allemaal,

Ik heb het zo ontzettend druk met andere dingen dat mijn kaartjes er een beetje bij inschieten. Mijn man zit in Noorwegen en dan sta je er toch alleen voor. Het fijne is dat ik komend weekend hem wel ga bezoeken in Noorwegen enne hij heeft een Tilda winkel voor mij gevonden. Erg fijn !!!!! Dit keer een magnoliaatje op de slee. Ingekleurd met distress. De slee is uitgesneden met de Cricut Cardridge christmas cheer, net als de kerstbomen. Ook de achtergrond is uitgesneden met de cardridge lacy labels. De label is geponst en de kleine binnenkant komt ook van de cricyt lacy labels. dit is zo'n ontzettende leuke cardridge. Je hebt eigenlijk geen Spellbinders meer nodig want je hebt een heel groot assortiment en kunt er vele maten mee uitsnijden. Het reepje gestreepte papier is Bo Bunny. Touwtjes om de bomen, strikje met belletje. Glimsteentjes en kersttakjes geponst. Randje kant dat op de foto een hele andere kleur is maar in het echt ook donkerrood. Heerlijk om om 6 uur lekker aan de slag te gaan.Radio aan en de rest nog in bed. Lekker rustig.

3 opmerkingen:

  1. wat een gave kaart en veel plezier in noorwegen hoor, hand op de knip in de tilda winkel he hihihi
    er staat iets voor je in mijn blog kom je hem even ophalen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een geweldig gaaf kerstkaartje met hele leuke kerstboompjes! Veel plezier in Noorwegen.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jennie,
    Ik heb even zitten neuzen op je blog ( zoals beloofd, ik kwam je gisteren tegen bij de magnolia dag.)Ik vind het erg leuk om te zien wat je maakt.En naar Noorwegen geweest jemig de pemig.EN OOK NAAR AMERICA goh een mens zou zo jaloers kunnen worden hahaha.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen