achtergrond

dinsdag 8 februari 2011

Eindelijk weer eens een kaartje.....

Goedemorgen allemaal,

Ik heb mijn dochter 21 jaar lang brieven geschreven. van geboorte tot en met nu. Die brieven heb ik gebundeld en samen met heel veel foto's gescrapbookt. Het is supermooi geworden. Over een paar weken krijgt ze dat met haar verjaardag en.....ze gaat ook het huis verlaten dus een mooie herinnering. Veel tijd voor een kaartje had ik niet dus jeukten mijn handen om weer wat te maken. Het is een voorjaarkaartje geworden. met mijn nieuwe markters ingekleurd. het is wel even wennen. het papier is van Cosmo cricket. De labels zijn van Lacy Labels van de Cricut. Lint, kant, bloemen en een tekst maken het compleet. Fijn om weer terug te zijn. Groetjes, Jennie

3 opmerkingen:

  1. ik miste je al in blog land
    wat een geweldig idee zeg, daar gaat ze vast heel blij mee zijn heb daar nooit zo bij stil gestaan om dat te doen maar ik vind het super , kan dat nog wel met mijn kleinkinderen doen denk ik, je kaartje is weer gezellig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug Jennie. Je kaartje is heel mooi, laat de lente maar komen!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi,

    Ohh wat een mooie dingen maak jij zeg, ik volg jou nu ook hoor!!
    Ik ga vd week aan de slag voor je... leuk hoor.

    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen