achtergrond

zondag 20 maart 2011

Mijn lieve meisje alweer 21 jaar.....

Goedemorgen allemaal,

Een hele verandering. Mijn dochter van 21 (morgen ) is het huis uit. Ze is gaan samenwonen en de afgelopen weken hebben we het daar druk mee gehad. Morgen wordt ze 21 en ze krijgt een shopvakantie van ons. Ik heb een kaart gemaakt met een geweldig afdrukje wat ik van iemand heb gekregen. Ingekleurd met copic markers. Papier is van 3 bugs in a rug, a trip to paris. De teksten heb ik op de computer gemaakt waar ik ook de dollars van heb afgehaald. De blaadjes zijn geponst met een pons van martha Stewart. Roosjes, ticket, glimmers en klaar.

Fijn weekend verder en geniet van het mooie weer, Jennie

2 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige creatie heb je gemaakt voor je dochter. Helemaal super. Wat zal ze daar blij mee zijn. Weer een mijlpaal hé.

    Fijne dag nog.

    gr. Mieke

    http://hethobbyhoekje-vanmieke.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat en mooie kaart heb je voor je dochter gemaakt, erg leuk en heel origineel!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen