achtergrond

zaterdag 23 april 2011

I love vintage


Goedemorgen,

Mijn probleem is dat ik vele soorten kaarten leuk vind om te maken. Geen 3 d, dat is niks voor mij maar met stempels, gewoon lieve plaatjes maar ook vintage heeft mij gepakt. Heerlijk om met oude foto's en naar mijn mening oude materialen leuke kaarten te maken. Ik heb er weer een aantal gemaakt. Ik hoop dat jullie het jullie ze leuk vinden. Ik zet er geen beschrijving bij want ze zijn niet moeilijk om te maken. Foto, leuk papier voor de achtergrond en verder opwerken met eent eks, lint kant en verder wat ik allemaal bij elkaar sprokkel. Hele fijne Paasdagen. !! gr. Jennie

3 opmerkingen:

  1. jeetje Jenny deze zijn wel weer hééééél erg gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig en hele stijlvolle kaartjes Jennie, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Jenny, via via kwam ik op je blog terecht, wat maak jij een leuke kaartjes!! Deze vind ik ook schitterend, ik hou wel van die vintage look. Ben meteen volger bij je geworden. Kom geellig eens bij mij buurten, je ben altijd van harte welkom. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen