achtergrond

vrijdag 10 juni 2011

Cupid, nieuwe digistamp van Scrappersdelights

Hallo allemaal,
Op de vooravond van een lekker lang weekend heb ik een kaart gemaakt met de nieuwste digistamp van scrappersdelights. Stempel is ingekleurd met Copic markers. Het hart is gemaakt met de cricut, cardridge love struck. Zwarte strook voor de achtergrond. Verder opgewerkt met strikjes, bloemetjes, lint en een bedel. De letters zijn stikkers van een scrapbookvel. Ik vind dat Janice erge leuke digistamps maakt en ik ben nog meer blij dat ik er mee mag werken.
http://scrappersdelights.com/

Fijne Pinksteren allemaal !!

3 opmerkingen:

  1. Hallo Jennie, wat een enige kaart zeg! Toepasselijk zo met dat zwart en rood. Heb je gezien dat ik een candy op mijn blog heb?? Zou leuk zijn als je mee doet. Groetjes en fijn weekend, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is ook een hele mooie!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stunning card Jennie
    Love Janice XXXX
    Scrapper's Delights

    BeantwoordenVerwijderen