achtergrond

zaterdag 23 juli 2011

Geweldige nieuwe kit Lovebug.





Hallo allemaal,

Ik ben druk bezig om mijn hele kaartenkamer te renoveren. Dat is de rede dat ik geen kaarten maak. Muv voor Scrappersdelights, dat is nou eenmaal afgesproken. Dit keer heeft Janice een geweldige kit gemaakt met lovebugs. Leuke elementen om wat mee te doen, geweldig papier erbij. Meer info, http://www.scrappersdelights.com/

Ik heb er twee kaarten mee gemaakt. Ik hoop dat jullie ze leuk vinden. Bij de tweede kaart is de rand van een cartridge Lacy Labels voor de Cricut.. Erg leuk om mee te werken.

Fijn weekend allemaal,

Groetjes,Jennie

2 opmerkingen:

  1. Het zijn twee prachtige kaartjes Jennie, erg leuk!
    Succes met je hobbykamer.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat ik dit zie, ik ben ook gevraagd voor designer voor Scrappers Delight. Ik ga je volgen, kunnen we elkaar helpen misschien??
    groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen