achtergrond

zondag 22 juli 2012

Veel te lang geleden.

Goedmorgen allemaal,

Door veel te veel te willen en 30 uur te proberen in een dag te stoppen had ikg ewoon geen tijd meer voor mijn blog. Nu zit ik met de gebakken peren want ik heb een beginnende burn out. Ik heb een aantal dingen met pijn in mijn hart afgestoten. De webwinkel en workshops waren gewoon te veel naast mijn baan. Soms moet je naar je verstand luisteren in plaats van naar je hart al valt dat niet altijd mee. Afijn, Ik heb mijn blog weer een beetje opgefrist en ga weer lekker bloggen met jullie. Fijn om weer terug te zijn,
Deze kaart heb ik voor een vriendin gemaakt. Zij moest afscheid nemen van een veel te jonge goede vriendin. Met de dies en distress ink van Tim Holz, wat restjes papier, roosjes en blaadjes met de pons van Martha Stewart was de kaart compleet. Hele fijne zondag !!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten