achtergrond

woensdag 31 maart 2010

Welkom in mijn tuintje.


Hallo dames,
Vandaag wordt een drukke dag.Twee maal per jaar heb ik een verkoopdag voor mijn kaarten. Ik maak niet alleen scrapcards maar ook vele andere soorten kaarten. Het is dan een gezellige dag met koffie, thee, veel lekkernijen en snuffelen tussen mijn kaarten. Ik ben helaas zonder werk en heb inmiddels zo'n 2000 kaarten op voorraad. Ben benieuwd hoe het vandaag weer wordt.
Ik heb nog wel even een kaartje gemaakt, heerlijk om de dag in rust te beginnen.
Dit kaartje met vrolijk kleuren met een stempel van Bildmalarna.Get stippelpapier is van Bo Bunny en het bloemtjesmotief van TPC Studio.De kaders zijn van Spellbinders. De blaadjes bij de bloemetjes komen van een oude pons. Een lintje, roosjes en bloemen maken het compleet.

4 opmerkingen:

  1. Jennie hallo wat is het een leuk fris kaartje
    lief om te zien groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Jennie! Succes vandaag!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superlief kaartje dat je gemaakt hebt.
    Succes vandaag met je verkoop !
    Weet jij toevallig een hobbywinkel in de buurt van Washington (Amerika) ?
    groetjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen