achtergrond

donderdag 1 april 2010

Tweet, it's spring.....


Goedemorgen dames,

Zo, mijn kaartendag zit er weer op. Het was door het slechte weer niet zo druk maar niet minder gezellig. Het is altijd leuk om compimentjes te krijgen over de kaarten die er weer zijn.
Vandaag heb ik een kaart gemaakt met een afbeelding uit eigen collectie die ik ooit in Amerika heb besteld. Ik verkoop de set, 4 afbeeldingen voor 3 euro. Het zijn eigenlijk digi-stamps. Mail me even en je krijgt een voorbeeld van de 4 afbeeldingen toegezonden.
De stempel is ingekleurd met Derwent potloden. Het papier ( roze ) is van Creamotion.De bloemen uitgesneden met de Cricut, cartridge Forever Young. Roosjes, lint en parels maken het af.
Groetjes en een fijne dag !!!

3 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuk kaartje Jennie!
    Heerlijke kleuren en een super schattig stempeltje.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje....mooi..
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi jennie wat een mooie kaart is dit geworden, ook zo mooie stempel zeg toppie.

    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen