achtergrond

zondag 4 april 2010

Vrolijke Paasdagen !!





Heerlijk om zo in de rust een kaartje te maken. Het lijkt nog zo kort geleden dat ik overal paaseitjes aan het verstoppen was met de pasen voor mijn kleine meid. En dan hard meezoeken en zo natuurlijk "niet "kunnen vinden en zij wel. Inmiddels is ze 20 en hoef ik geen eitjes meer te verstoppen maar toch wel de vraag, mam, je hebt toch wel lekkere paaseitjes gekocht. Natuurlijk heb ik die gekocht en met pasen mag je daar gewoon van eten, zonder schuldgevoel. Even niet denken aan de calorietjes. Afijn, vandaag ging ik voor Magnolia. Ik vind deze stempel zo ontzettend lief. Niet echt voor de pasen maar wel in de paaskleuren. Ingekleurd met Derwent. Papier is van 3 bugs in a row. Het gele papier is een effen stukje cardstock en dor de cuttlebug gehaald. De bloemen gesneden met de cardridge Forever Young op de Cricut. De stempel heb ik door de Cuttlebug gehaald met de mal van Marianne's design. De witte satijnen roosjes heb ik op kleur gemaakt met groene stempelinkt van colorbox. De witte satijnen vlinders idem. Kleine tekst op de computer gemaakt, strikje erop, klaar.

3 opmerkingen: