achtergrond

maandag 5 april 2010

Just Halloween !!





Hoi hoi,

Ik had vandaag gewoon zin om een Halloween kaart te maken. Het is er een geworden van allemaal restjes papier. De plaatjes zijn uit de "oude doos", ingekleurd met Derwent. Aan de buitenkant heb ik twee bloemen van kant met papieren roosjes geplakt.Strikje van stro, randje kant van papier van kars, beetje gekleurd met het oranje stempelkussentje. De binnekant zijn beplakt met de bloemen en een hartje van de CricutCartridge Basic George. Strikjes van papier en lint.
Ik ben er best trots op.

Toedels, Jennie

3 opmerkingen:

  1. Wat ben jij productief vandaag! Dit is echt een geweldig leuk en prachtig kaartje, wel vroeg maar super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht eerst euh haloween maar maakt niet uit,kaart is supermooi

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja, hahahahaha, ik had deze digistamp gevonden en kon niet wachten om er iets mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen