achtergrond

dinsdag 20 april 2010

Hoeraaaa, een kaart voor mezelf


Goedemorgen dames,

Vandaag een kaart voor mezelf gemaakt. Ik ben nl heel blij want ik ben gisteren aangenomen bij een heel leuk bedrijf in Rotterdam. Ik ga weer lekker aan de slag als jobsearcher en ondersteuning bieden aan de officemanager. Dus vond ik het leuk om een blije kaart te maken voor mezelf, hahahaha. Het stempelafdrukje heb ik ooit een gekregen. Ingekleurd met Derwent. Grijze papier is naamloos en van de Pippoos.Het roze is allemaal van restjes. De krullen gesneden met de Cricut, cardridge Storybook. Blaadjes, roosjes, steentjes, lint en een lief bloemetjes maken het cpmpleet.

5 opmerkingen:

  1. wat een lieve kaart echt een blijde ,trouwens een goed idee om ook eens een kaart voor je zelf te maken.succes in je nieuwe baan.
    groetjes marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou wat een goed nieuws zeg gefeliciteerd en zekers een super leuk kaartje,mooi met dat zilver erbij groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo gefeliciteerd met je nieuw werk
    leuk gemaakt kaartje voor je zelf groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je nieuwe baan en je kaartje is dan ook wel verdiend!Veel succes.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen