achtergrond

zondag 4 april 2010

Hoera, 50 jaar getrouwd !!


Wat een waardeloos weer. Je kunt er echt niks mee. Het zonnetje ging ineens schijnen dus ging ik lekker met onze Noa en logeerhondje Zwabber naar buiten. Nou, ik kon weer hard naar binnen rennen want het ging inees weer hozen, vreselijk. Nou ja, dan maar een kaart maken. De ouders van mijn vriendin zijn 50 jaar getrouwd komende dinsdag dus ik dacht, laat ik eens een kaart met foto maken. Helemaal vintage, lekker druk. Ik vind hem wel leuk geworden. Grote kaart A5 formaat, de foto van het bruidspaar, kant van papier ( ooit op een beurs gekocht ), Tekst op de computer gemaakt, stukje muziekpapier van internet afgehaald, gouden ringen, kant en lint. De zwarte krullen komen van een die cut uit Amerika, verder stippen van Tulip Paint.

6 opmerkingen: