achtergrond

zondag 18 april 2010

Kasteelkaart



Goedemorgen,

Wat een geweldig mooi weer is het. Een heldere hemel en veel zon, daar houd ik van. Vandaag ga ik eens kijken wat ik allemaal mee ga nemen op vakantie. Ik ga zaterdag pas weg maar de komende week is druk dus gaan we vandaag al een beetje aan de slag. Maar....eerst ging ik met deze kasteelkaart aan de slag. Het kasteel is uit de oude doos en heb ik vergroot en twee maal geknipt, voorkant en achterkant. Ingekleurd met Derwent. Daarna versiert met pailletten, roosjes, lint, steentjes en glitters. Daarna de prinses en Robin Hood erop geplakt. Zo heb je weer eens een hele andere kaart.
Hele fijne zondag verder.......................
Toedeloe, Jennie

2 opmerkingen:

  1. oh wat is die leuk.
    echt en sprookje.
    veel plezier op je vacantie.
    gr marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw deze is echt super gaaf heel mooi gemaakt hoor groetjes christa ps ik ben volger geworden ,ben die zwart witte kat hihi doeiii

    BeantwoordenVerwijderen