achtergrond

zaterdag 3 april 2010

Cute bear


Goedemorgen dames,

Heerlijk Paasweekend. We gaan niet echt was bijzonders doen. Gewoon zoals de rest van Nederland 1 dag steengrillen. Ik krijg het hondje van mijn tante te logeren, Zwabber, hahahaha, nou hij ziet er ook uit als een zwabber. Mijn hondje Noa vindt hem helemaal geweldig. Vanmorgen een kaartje gemaakt, weer met een digistamp uit de oude doos. Ik ben verliefd op mijn eigen digistamps die al jaren in bezit waren maar nog nooit wat mee gedaan. Deze lieve beer ingekleurd met Derwent alleen de hoed heb ik eens geprobeerd met Distress inkt.Je kunt daar beter donker en licht mee accentueren.Ik vind het weer leuk. Het roze glimmende papier is van SEI. De rest zijn restjes. De bloemenrand is van een diecut die ik uit Amerika heb meegenomen. Kant, bloemen en lint maken het af.
Maak er een fijne zaterdag van !! Groetjes,Jennie

2 opmerkingen:

  1. Een heel schattig kaartje en zo mooi!
    Veel succes met oppassen en zwabberen.
    Prettige Paasdagen van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje...mooi hoor
    Fijne paasdagen.

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen