achtergrond

woensdag 7 april 2010

Voor je verjaardag...


Het is een sport geworden om elke morgen voordat ik aan de slag ga een kaart te maken. Zolang ik geen werk heb kan dat wel, als ik weer een baan heb, kan dat niet meer. Ach, dan verzin ik wel weer iets anders. Dit keer een kaart met stempel van Tina Wenke, ingekleurd met Derwent. Het roze en oranje papier is van disney. Het kadopapier moet ik je schuldig blijven, ik heb de uitgever er al eerder afgeknipt. De grote oranje roos van van wit satijn en heb ik oranje geverfd met acrylverf. De tekst op het labeltje is van de computer. Strikje , bloemetje, klaar.

2 opmerkingen:

  1. Weer een heel leuk kaartje, frisse kleuren en een schattig stempeltje. Je kaartje hieronder is trouwens ook erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh wat een schatje is dit geworden!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen