achtergrond

dinsdag 6 april 2010

A beary good morning


Goedemorgen dames,

Zo, de Pasen weer achter de rug. Gelukkig maakte de maandag het weekend nog een beetje goed wat het weer betreft. Wij hebben de tweede dag heerlijk een wandeling gemaakt met de honden. Verder zijn we achter de computer gekropen om wat winkels op te zoeken voor als we straks in Amerika zijn. Het is voor een kaartverslaafde zoals ik een waar paradijs. Winkels zoooooo uitgebreid met alles op hobbygebied.Ik heb de afgelopen keren heel wat afgesjouwd. Mijn lijstje ligt alweer klaar.
Maar ja, nu eerst mijn kaartje. Vandaag eens een puntkaart. Ik heb ze ooit in de Cards Only gezien en was er meteen weg van.Even terug naar het seizoen van nu een lieve voorjaarsbeer. Gekleurd met Derwent. Het papier is van Pippoos. Randje kant van Kars. Bloemen, roosjes, strikje, klaar. Een snelle manier om een leuke kaart te maken. Althans, dat vind ik.
Fijne dag verder, Jennie

2 opmerkingen:

  1. hallo jennie Het is inderdaad leuk EEN Kaartje geworden hoor groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje en even weer wat anders een driehoek.

    Gr Gea

    BeantwoordenVerwijderen