achtergrond

donderdag 15 april 2010

Mijn eerste easel card



Goedemorgen lady's,

Vandaag wilde ik mij eens wagen aan een easel card. Ik had er nog nooit een gemaakt en vond het er maar moeilijk uitzien. Ik heb er een paar bekeken en ben gewoon begonnen. Ht papier is van BoBunny, a gift of love. De stempel ingekleurd met Derwent is een krijgertje dus weet ik helaas niet van wie hij is. Geel cardstok. De vlinders geel zijn van de Xenos. Twee bloemen van de floral punch. De roze bloempjes,knijpertje en paddestoeltjes zijn ook van de Xenos. labeltje van de Cricut, Vlinders, lint en strikje maken het af. Stipjes van Tulip.
Een hele fijne dag........Toedeloe, Jennie

3 opmerkingen:

  1. Hallo Jennie

    Wat een mooie kaarten allemaal!!

    Leuk dat we elkaar nu volgen!

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig geworden ! En dat stempeltje is ook zooo schattig.
    GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super fleurig kaartje, je hebt het heel mooi gedaan voor je 1e easelkaart!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen