achtergrond

woensdag 21 april 2010

Vintage, voor de uitdaging van Nicole......




Ik ben helemaal gek van Vintagekaarten. Ik vind wel dat je ze in drie soorten kan indelen. Met stempels, met foto's en met "ouderwetse "plaatjes. Ik plaats er van alledrie een. Het is een hele andere manier van kaarten maken maar ik vind het heel erg leuk.

De bovenste kaart is met een stempel van Magnolia. Ingekleurd met Distress. Ik heb maar twee kleuren dus moest het gezichtje wel even met Derwent. Het papier is van Paperloft, grandma's house. De witte roosjes hebik ook met distress gekleurd net als de krullen. Het horloge en slot zijn uit de "oude "doos net als hjet stukje kantpapier.

De middelste kaart met het allerliefste jongetje. Groene papier is van My minds eye. Verder van alles wat. Een krul, labeltje met stempel, witte satijnen roosjes geverd met acrylverf, lint en kant. Afgemaakt met een lief veiligheidsspeldstempeltje.

De onderste kaart heb ik heel simpel gehouden omdat ik het plaatje eruit wilde laten springen. Vroeg vond ik deze plaatjes echt afgrijselijk. Nu vind ik ze helemaal geweldig. Ik zal er geen schilderij van in mijn woonkamer hangen maar om mee te knutselen, heel leuk. De krul is gemaakt met de Cricut, roosjes, veertjes en stippen met de Tulip paint.

Dit zijn mijn inzendingen voor Nicoles uitdaging, Cute Vintage.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Stadsgenoot, wat een leuke kaarten maak je en deze kleuren combinatie is erg mooi.
    Als je wilt kom je dan eens op mijn scrapblog kijken daar staat een candy van mij waarmee je een scorpal kan winnen. Ben bij jou al volger geworden hoor. www.scrapfanaat.blogspot.com

    Groetjes Peter

    BeantwoordenVerwijderen