achtergrond

vrijdag 23 april 2010

Born te shop,......ik ga shoppen in Amerika








Goedemorgen,

Vandaag even een laatste kaart. Ik ga een weekje op vakantie. Ik ga naar Orlando, Florida. Ik ga voor de 9e keer dus weet wat ik allemaal kan verwachten. Heel veel winkels en ook heel veel hobbywinkels met geweldige materialen. Ik kan niet wachten. Vandaag dus een kaart gemaakt met een geweldige stempel. Het lange haar heb ik wel maar helaas het figuurtje niet. Het groene papier is van Bo Bunny en het andere papier is van Patterned Paper. Ingekleurd met Derwent. Bloemen, lint en steentjes. Label van de computer. Zie mij met tassen in Amerika hahahahahaha.

2 opmerkingen:

  1. Een heel leuk kaartje en zo fleurig, prachtig! En wat geweldig dat je lekker gaat shoppen in Amerika, geniet ervan en niet te veel geld uitgeven!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig kaartje! Enne veel plezier in Amerika!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen