achtergrond

dinsdag 4 mei 2010

Terug van vakantie


Goedemorgen,

Je kijkt er lang naar uit maar voor je het weet is het weer voorbij. Vakantie. Ik heb een geweldige week achter de rug in Orlando. Prachtig weer, een geweldig resort en heerlijke winkels met hobbymaterialen. En wat heb ik weer veel gekocht. Heel veel bloemetjes, papier, ponsen van Martha Stewart, Nieuwe cartridge van Cricut met schelpen,distress inkt etc. etc.Dan mag ik er nu ineens mee aan de slag. Waar ga ik mee beginnen. Ik had nog nooit eerder een stempel met diverse kleuren ingekleurd met distress inkt omdat ik maar twee kleuren had. Het is best lastig maar ik vind het heel leuk. Misschien wel leuker dan de Derwent Potloden. Mijn eerste kaart na de vakantie was weer even wennen en de kleuren zijn ook anders dan waar ik normaal mee werk. Toch ik het wel een leuke kaart geworden. De stempel van Magnolia. Papier ( bloemetjes) is ook van magnolia. Grijze stippel van Bo Bunny. Een groen stukje cardstock door de cuttlebug met de dots mal. De onderste rand met mijn nieuwe pons van Martha Stewart. Roosjes, ijzerdraad, strikje en pareltjes op draad maken het af. Ja, uiteindelijk ben ik toch tevreden.

4 opmerkingen:

  1. Ja wat gaat zo´n vakantie snel he...maar nu kun je heerlijk nagenieten met al je nieuwe spulletjes! Ben benieuwd naar je creaties die je ermee gaat maken!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cute card with nice details! Lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje en veel plezier met je nieuwe spulletjes

    BeantwoordenVerwijderen