achtergrond

donderdag 13 mei 2010

My lovely dog.....Noa


Goedemorgen.

En zo is het weer een heerlijke vrije dag.Jammer dat het zulk waardeloos weer is.Ik liep net buien met de hond, regen, koud, niet leuk. Maar ja, het is niet anders. Vandaag een kaart gemaakt met een hondje van Magnolia. Ht hondje lijkt een beetje op mijn hondje Noa en zo heb ik de stempel ook ingekleurd met distress inkt. Ik had uit Amerika een template meegenomen van bloemen en die heb ik gebruikt boven het hondje. Het zwarte papier is van best creation, mr. and mrs. en het stippel papier is van basic grey, scarlet's letter. De tekst is een stempel. De bloemen en het stukje lint maken het af.
Ik wens jullie toch een hele fijn Hemelvaartsdag.
Toedeloe,

Jennie

3 opmerkingen:

  1. Een heel leuk kaartje en zo mooi ingekleurd! Ik de kleurencombinatie prachtig.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schatje Jennie!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een vrolijk kaarje en fris van kleur groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen