achtergrond

donderdag 27 mei 2010

My Princess.........


Goedemorgen allemaal,

Afgelopen zaterdag ben ik Doorn naar Paper and Pictures geweest. Wat een geweldige winkel. Ik was als een klein kind in een snoepwinkel. Mijn man was er maar bij gaan zitten, hahahahahaha. Ik heb o.a.de geweldige serie van Teresa Collins gekocht. Door drukte ben ik op het moment niet zo in staat veel kaarten te maken maar deze moest er komen. De kaart is een dubbelgevouwen A4. De stempel is ingekleurd in Distress. Al het papier is van Teresa Collins. De label met tekst heb ik verkleind. Steentjes, lint en kant maken het af.Eigenlijk heel simpel maar dat maakt het juist zo mooi. Is toch te lief.??
Fijne dag allemaal !! Jennie

3 opmerkingen:

  1. hoi leuk he in een winkel rondlopen en al dat moois zien maar ja mannen zijn niet zo happy dan he.... maar je kaartje is geweldig mooi ... groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve en stijlvolle kaart, super!

    Groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje en zo schattig!
    En ja de winkel in Doorn is ook mijn favoriet!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen