achtergrond

vrijdag 7 mei 2010

Tasjes, tasjes, tasjes


Goedemorgen dames,

Maandag ga ik bij mijn nieuwe baan beginnen en dan kan ik niet meer elke ochtend een kaart maken. Jammer, want ik vind ht heerlijk om de dag met een kaart te beginnen. Maar ach, ik vind wel weer andere tijdstippen. Vandaag een kaart met een stempel van de Greeting Farm. Het papier is van cratepapier en dan de paperdoll collectie. De losse tasjes heb ik gesneden met de cricut en dan de forever young cartridge. De bloemen, lint en tulip paint maken het af.

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje en tegelijk een mooie tasjeswinkel !
    Veel succes op je nieuwe baan.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met zo'n kaartje heb je gelijk zin om te winkelen! Hij is erg leuk.
    Veel succes maandag.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo jennie wat leuk zo met de tasjes gezellig gezicht hoor succes met je nieuwe baan groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen