achtergrond

dinsdag 11 mei 2010

Sweet bear


Goedemorgen allemaal,
Na mijn eerste dag werken, waar ik werd ontvangen met een bos gele rozen,ben ik vandaag lekker vrij.Het was gisteren een leuke dag, ik denk dat ik het erg getroffen heb.Dit lieve beertje hebik ingekleurd met distress. Het papier is van Heidi Grace. De geponste bruine rand en de vlinders zijn van de Martha Stewart Ponsen. De witte bloemen heb ik met distress inkt een kleurtje gegeven.Blaadjes, tulip paint maken het compleet. Echt een "sweet" kaartje.
Fijne dag allemaal.

2 opmerkingen:

  1. ooh wat leuk zo´n ontvangst met gele rozen!!
    Je kaartje mag er weer wezen!
    Groetjes nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel lief kaartje, inderdaad super zoet!
    Mooie kleuren.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen