achtergrond

zondag 30 mei 2010

Gewoon een vrolijke kaart.


Goedemorgen,

Ik vind het jammer dat ik op het moment zo weinig kaarten kan maken, ik heb het gewoon te druk met mijn nieuwe baan. Verder sta ik komende week op een minifair en een braderie dus daar heb ik het ook weer druk mee.Op zondag moet het toch lukken dacht ik en ben aan de slag gegaan. Dit lieve ondeugende elfje heb ik met distress ingekleurd. Het papier is van BoBunny en vind ik druk genoeg en heb het alleen met wat bloemen, een strikje, een lintje en uitgeposte vlinders ( Martha Stewart ). Voor mijn gevoel was hij nu gewoon af.
Hele fijne zondag. Groetjes, Jennie

2 opmerkingen:

  1. Een heel fleurig kaartje, heel leuk!
    Veel succes met de minifair.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zoals beloofd ga ik je volgen jammer dat het tegen viel op de maasboulevard feesten meid wie weet elders meer succes , morgen komen meer ouderen dus misschien meer kans gehad dan maar de mensen lijken wel verzadigd.

    BeantwoordenVerwijderen