achtergrond

zondag 6 juni 2010

Aloha Tasje


Hallo allemaal,

Wat een geweldig weer. Echt zomer. Gisteren stond ik op een braderie en helaas was het daar te mooi weer voor. De mensen hadden wel wat anders te doen dan op een braderie te slenteren. Afijn, het heeft me wel geinspireerd een leuk zomers tasje te maken. Het lieve aloha meisje ingekleurd met Distress. De schelpen uitgesneden met de Cricut cardridge Life is a beach. Alle randje een beetje oud gemaakt met de Walnut stain distress inkt. Verder veel bloemetjes, lintjes, stukje kant en kleine schelpjes. Hier kan ik een leuk kadootjes indoen als ik van de zomer een verjaardag heb. Ik hoop dat het vandaag net zo'n mooie dag wordt als gisteren, dan kan ik er ook nog een dag van genieten. Fijne zondag. Groetjes, Jennie

1 opmerking:

  1. Een heel leuk en vrolijk tasje. Jammer van de braderie, ik hoop dat je nog wel van het heerlijke weer hebt genoten.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen