achtergrond

zondag 4 juli 2010

Whiff of Joy, Fijne verjaardag !!


Vandaag een stempel van Whiff of Joy. Ook zo geweldig leuk om mee te werken. Ingekleurd met distress. Het papier is van een bloemetjesblok van de Pippoos. De rondjes zijn geponst met een pons van Pippoos. Kantjes, lint, bloemetjes met blaadjes van een pons van Martha Stewart en wat steentjes. Ik vind het leuk zo. Wat jullie ? Ik wil meteen de dames bedanken voor de leuke berichtjes die ik krijg. Ik heb niet zo'n groot gevolg maar ik ben er erg blij mee. Thanks.

Hele fijne zondag en geniet van het weer.

groetjes,Jennie

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje Jennie, zo schattig en heel mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he, he, even tijd om de blogs af te gaan , hitte en vakantie he , nu met de heerlijke regen buiten meer tijd
    je kaartje is weer geweldig meid

    BeantwoordenVerwijderen