achtergrond

dinsdag 24 augustus 2010

Dat is lang geleden


Hallo allemaal,


Dat is lang geleden. Het is echt veel te lang geleden dat ik iets heb gemaakt. Even helemaal geen papier, geen frutsels etc. Ik ben met iets heel anders bezig geweest. Ik heb nl. al mijn foto's ( ca 45 boeken ) ingescand. Ik wil er leuke boeken van gaan maken en toen ik eenmaal met 1 boek was gestart.........moest het van mezelf af, en ook allemaal. Nu heb ik mijn kamertje weer helemaal opgeruimd en klaargemaakt om weer aan de slag te gaan. Mijn man zit voorlopig in Noorwegen voor zijn werk ( komt gelukkig wel om het weekend naar huis ) dus kan ik allllle tijd besteden aan nieuwe kaarten. Ik heb veel leuke vellen gekocht bij paper and pictures dus heb ook weer voldoende inspiratie. Ik maak niet alleen kaarten met stempels maar ook vele andere. Ik ben gestart met mijnblog een beetje op te pimpen. die mooie achtergronden van jullie krijg ik niet voor elkaar dus heb ik er zelf maar weer wat van gemaakt. De eerste kaart is met een stempel van CC design. Papier ( streep ) van My minds eye en de rest zijn restjes. Stempel gekleurd met distress inkt. Een lintje, bloemtjes, brads enblaadje maken het compleet. Fijn om weer terug te zijn. Fijne dag allemaal..........hier schijnt de zon weer.

Groetjes,Jennie

1 opmerking:

  1. zoooooooo je hebt wel een hele grote kop boven aan je blog hij past niet eens in mijn beeld hahaha
    ja ik miste je al met je blog maar je hebt wel een fikse klus gedaan zeg niet te geloven
    zou ik ook eens moeten doen heb dozen vol met foto's
    je kaartje is weer hartstikke leuk geworden

    BeantwoordenVerwijderen