achtergrond

donderdag 26 augustus 2010

Christmastime en gratis digistamp.


Goedemorgen.

Het lukt steeds beter met het achtergrondje van mijn blog. Het middenstuk is nog iets te breed dus moet ik dat ook nog even uitzoeken. Maar stukje bij beetje kom ik er toch weer uit. Dit keer een kerstkaart. Ik zie ze al regelmatig voorbijkomen en ik vind het ook altijd leuk in kerstsfeer te werken. De beer is uit de oude doos. Ingekleurd met distress. De rand is geponst met een randpons van Martha Stewart. Het drukke papier is van de nieuwe kerstcollectie van Making Mermories. De rest zijn restjes. Hulstblaadjes geponst. Label geponst en oud gemaakt. Lint en het kersttakje maken het af. Als je deze digistamp ook wil hebben, stuur even een berichtje creawichy@hotmail.com Ik stuur hem je gratis toe. Dit omdat ik blij ben weer terug te zijn op het blog.
Fijne dag allemaal. Jennie


5 opmerkingen:

  1. hallo jennie wat een mooie kaart en je site wordt wel mooi zo ik wil ook veranderen maar vind het nog een beetje te moeilijk groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je gaat lekker meid ik zou zeggen voorallllll doorrrrrrrr gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel lief kaartje Jenine, prachtig. Het stempeltje is heel leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een super leuk kaartje is dit voor de kerst en een leuk stempeltje

    BeantwoordenVerwijderen