achtergrond

dinsdag 14 december 2010

Een vintage schilderij.

Hallo allemaal,

Het is weer even geleden dat ik een bericht heb gepost maar ik had het druk met andere dingen en mijn gezondheid doet ook niet altijd wat ik wil. In Noorwegen heb ik geweldige vintage servetten gekocht en ben daar mee aan de slag gegaan. Vroeg deed ik veel met servetten. Dit schilderij is het resultaat. eigenlijk een grote kaart. Nu is de ondergrond een linnen doekje. Servet met servettenlijm. De randjes met distress. Verder opwerken met kantjes bloemen etc. De stippels zijn met 3 d verf gemaakt. Uiteindelijk heb ik ook het jurkje en de broek iets kleur gegeven met de distressinkt. Ik ben er blij mee en ga er een serie van 3 van maken want ik heb nog andere servetten van deze serie.
Groetjes, Jennie

2 opmerkingen: