achtergrond

donderdag 23 december 2010

Vintage drieluik is af.

Goedemorgen allemaal,

Het is een beetje stil op mijn blog. Mijn dochter wordt in het voorjaar 21 jaar en ik heb haar 21 jaar lang brieven geschreven. Deze ben ik nu aan scrappen met foto's, tekeningen etc. etc. het is een megaklus maar erg leuk om te doen, vooral de herinneringen die het weer oproept. Het is trouwens ook de eerste keer dat ik aan het scrapbooken ben want ik maak altijd kaarten etc. Afijn, ik heb wel aan mijn servetten vintage drieluik gewerkt en die is af. Ik vind het heel leuk geworden. Ik ga mijn hal helemaal veranderen na de feestdagen en deze schilderijtjes komen er te hangen. Hoe vinden jullie het geworden. ? Gewoon servetten gebruikt op linnen doekjes van de action. Vedrder opgewerkt met van alles, net als bij een kaart.

Verder wens ik jullie allemaal hele fijne kerstdagen en een gelukkig, gezond en vooral creatief 2011.




Dikke kus,Jennie

1 opmerking: